9 Ağustos 2015 Pazar

Deathstroke: Yeni 52 [Sayı #08 -FİNAL- Çıktı!]


Çeviri & Balonlama: escapisttt
Gezegenin en ölümcül suikastçisi Slade Wilson ile tanışın.

Amerika'da Deathstroke'un yayımlanan ilk cildi olan "Miras" hikayesini bu sayıyla beraber bitirmiş olduk. Bu seriyi yayımlamayı burada bırakacağım. Şimdiye kadar severek çevirdiğim ve hikayesi harika olan bir seriydi ancak bu sayıdan sonrasına bir göz attığımda yazarların ve çizerlerin değiştiğini, çizimlerin ve hikayenin bu seride olduğu kadar heyecanlı olmadığını gördüm, ki serinin iptal edilme sebebi de bu olsa gerek.

Bundan sonrası için aklımda All-Star Western, Suicide Squad, Supergirl, Guardians of the Galaxy gibi birkaç proje var. Henüz hangileri Türkçe olarak yayımlanmış göz atamadım. Sizler de yorumlar ya da "Bana Ulaşın" kısmı aracılığı ile gerek belirttiklerim arasından, gerek ise sizin çevrilmesini istediğiniz çizgi romanları bana önerebilirsiniz. Birkaç gün içinde yeni bir seriye başlamayı düşünüyorum.

Bu seriyle ilgilenen herkese teşekkür ederim.

Sayı #01 | .cbr Olarak İndir
Sayı #02 | .cbr Olarak İndir
Sayı #03 | .cbr Olarak İndir
Sayı #04 | .cbr Olarak İndir
Sayı #05 | .cbr Olarak İndir
Sayı #06 | .cbr Olarak İndir
Sayı #07 | .cbr Olarak İndir
Sayı #08 | .cbr Olarak İndir

1 yorum:

  1. Supergirl u 10. Sayiya kadar yaptilar ordan devam edebilirsen guzel olur ayrica deathstroke icin cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil